Τρόποι Αποστολής
ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
1. Οι αποστολές των αγαθών γίνονται μέσω του εκάστοτε συνεργαζόμενου ταχυδιανομέα (Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε. με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ) για Ελλάδα και Εξωτερικό.
2. Ο καταναλωτής θα λαμβάνει σχετικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρίσει στη ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ όταν θα αποστέλλεται η παραγγελία από την Εταιρεία.
3. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ως εξής: ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες από 100€ και πάνω (Ελλάδα και Κύπρο). Από 100€ και κάτω θα υπάρχει χρέωση μεταφορικών που αναλύεται ως εξής:
1Α. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ
Για τα αντικείμενα βάρους μέχρι 2 κιλά που θα διακινηθούν με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ εντός Πόλης με παράδοση την επόμενη εργάσιμη, η προσφερόμενη τιμή είναι 2,50€ και 0,60€ για κάθε επιπλέον κιλό.
1Β. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΛΗ - ΠΟΛΗ
Για τα αντικείμενα βάρους μέχρι 2 κιλά που θα διακινηθούν με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ από ΠΟΛΗ σε ΠΟΛΗ, η προσφερόμενη τιμή είναι 3,00€ και 0,70€ για κάθε επιπλέον κιλό.
1Γ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Για τα αντικείμενα βάρους μέχρι 2 κιλά που θα διακινηθούν με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ εντός ΚΡΗΤΗΣ, η προσφερόμενη τιμή είναι 3,00€ και 0,70€ για κάθε επιπλέον κιλό.(Ισχύει μόνο για αντικείμενα κατάθεσης – επίδοσης εντός Κρήτης).
1.Δ. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ
Για αποστολές στο εξωτερικό η προσφερόμενη τιμή είναι 15,50€.
Στις ανωτέρω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ
4. Χρόνος και τρόπος παράδοσης: Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ του καταναλωτή και της Εταιρείας, η τελευταία θα παραδίδει τα αγαθά το συντομότερο δυνατό και πάντως εντός 4 εργάσιμων ημερών για αποστολές σε όλη την Ελλάδα και εντός 10 εργάσιμων ημερών για αποστολές στην Κύπρο από την ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Η παράδοση των αγαθών θα γίνεται με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή ελέγχου των αγαθών στον καταναλωτή ή σε κάποιον τρίτο που υποδεικνύει ο καταναλωτής, πλην του μεταφορέα.
5. Ενδέχεται να υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς το χρόνο παράδοσης (κατ’ απόκλιση 2-3 εργάσιμες ημέρες επιπλέον για αποστολές στην Ελλάδα και 4-6 εργάσιμες ημέρες επιπλέον για αποστολές στην Κύπρο) σε δυσπρόσιτες περιοχές.
6. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν παραδώσει τα αγαθά εντός του χρόνου που έχει συμφωνήσει με τον καταναλωτή ή εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 4 ή 10 εργάσιμων ημερών αντίστοιχα (ή του αντίστοιχου χρόνου παράδοσης της παραγράφου 8.5), ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση εφόσον πρώτα τάξει στην Εταιρεία εύλογη προθεσμία για να του παραδώσει τα αγαθά και η Εταιρεία παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά εντός του επιπλέον αυτού χρόνου. Η Εταιρεία απολογείται για τις σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας θα προσπαθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή. Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής:
Ανάμεσα στα εκατοντάδες προϊόντα που προβάλλονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί το προϊόν που επιθυμεί να παραγγείλει ο καταναλωτής και το ηλεκτρονικό σύστημα της Εταιρείας να μην έχει προλάβει να ενημερώσει για την διαθεσιμότητα του προϊόντος καθώς πρόκειται για μια αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με το δίκτυο καταστημάτων της Εταιρείας. Στην περίπτωση αυτή εκπρόσωπος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον καταναλωτή για να του δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα και μέγεθος σε κάποιο από τα καταστήματα της Εταιρείας ή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και η υπάρχουσα διαθεσιμότητα δεν επαρκεί ώστε να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
7. Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών συνθηκών ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας του καταναλωτή.